There is a time to follow your dreams, that time is now!

donderdag 2 oktober 2014

Skinlite Relaxing & Calming Lavender Mask

Een sheetmask, dat had ik nog nooit geprobeerd... Het werd dus wel eens tijd! En dat kun je natuurlijk het beste doen met een echte Aziatische! Het merk Skinlite is zo'n Aziatisch merk, maar deze kun je gewoon bij de Etos kopen!


Een ontspannend en kalmerend masker met Lavendel, dat is wat er op de verpakking staat. Ook staat er het volgende op de voorkant;
v  Verrijkt met lavendelextract, collageen en vitamine E
v  Biedt intensieve hydratatie en lavendel staat bekend om de aromatische, antiseptische en huidkalmerende eigenschappen
v  Natuurlijke pulpvezel voorkomt huidproblemen en hecht goed aan het gezicht

Dit is wat er op de achterkant staat. Het werkt net als een gewoon masker.

Ik scheurde het zakje open en rook meteen die heerlijke lavendel geur. Deze geur maakt me altijd heerlijk rustig. Het masker was goed nat, dus dat was heel fijn. Ook voelde het masker fris, maar niet koud aan. Ik heb een kwartiertje heerlijk ontspannen, en toen het masker van mijn gezicht gehaald. Er bleef nog een dun olie-achtig laagje achter op mijn gezicht. Dit heb ik nog even ingemasseerd en daarna van mijn gezicht gespoeld. Nu, 3 uur later, voelt mijn huid nog steeds superzacht! Ook heb ik wat minder roodheden in mijn gezicht.

Conclusie; een heerlijk masker, makkelijk en zonder veel troep. Heel lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier je reactie