There is a time to follow your dreams, that time is now!

dinsdag 1 juli 2014

W7 Prime Magic Eye Primer

Ik snuffelde laatst in de Big Bazar, en toen kwam ik tot mijn grote verbazing (en geluk!) erachter dat ze steeds meer W7 producten gaan verkopen. Ik wacht nog steeds op de In The Buff en de In The Nude pallettes, maar voor nu hadden ze deze primer, en aangezien ik niet zo tevreden ben met de oogschaduwbasis van Essens, kocht ik deze voor €1,29.

En wat is hij goed! Hij is lichtroze maar als je hem aanbrengt kleurloos. Dat in tegenstelling tot de oogschaduwbasis van Essence, die eerder oranje is. Ook werkt hij erg goed! Ik heb hem de afgelopen dagen getest, ermee gesport en ermee opgetreden, en wie ook wel eens op een podium staat kent het wel. De lampen zijn warm, de adrenaline giert door je lijf en je zweet extra veel, maar zelfs toen bleef mijn oogschaduw goed zitten, terwijl ik het al de hele dag op had! Het zat niet in de lijntjes en was ook niet uitgeveegd!

Een korte review, omdat er niet veel meer over te zeggen is. Hij is goed, goedkoop en superfijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier je reactie