There is a time to follow your dreams, that time is now!

donderdag 3 juli 2014

Favorieten Juni 2014

In dit artikel vertel ik jullie over mijn favoriete producten van juni 2014

Nagellak:
Mijn favoriete nagellak van deze maand is er eentje van Essence, en geheel in de voetbaltratitie een oranje, namelijk de Essence colour & go nagellak in 145 flashy pumpkin. Het is een mooie, knaloranje kleur die echt heel goed dekt. Hij heeft echt maar twee laagjes nodig! Het enige nadeel is dat hij redelijk snel chipt. Verder is hij TOP!

Haarproduct
Ik heb deze maand iets meer mijn stijltang gebruikt dan normaal, daarom is mijn favoriete haarproduct van deze maand een heat protect spray, uit de Andrelon Pink Collection. Hij beschermt goed, en maakt mijn haar superzacht en glanzend! En het stylen gaat veel sneller! Daar heb ik hem helaas nog niet zo vaak voor gebruikt, omdat ik deze maand vooral fan was van krullen, en dan vooral dit trucje van Mascha van beautygloss.nl
Kun je de video niet bekijken? Klik dan hier

Make-up
Mijn favoriete make-up product van deze maand was een lippenstift van Essence. Een gewaagde knalroze kleur waar ik eerst even aan moest wennen, maar die ik achteraf heel mooi vond staan. Het is kleur 08 colour crush. Een hele mooie, verzorgende lipstick, die echt verbazend lang blijft zitten! Zeker omdat het een redelijk vette lipstick is, is dat heel bijzonder! En hij is heel verzorgend1


Muziek
Mijn favoriete muziek van deze maand was Guns n' Roses. Ik moest heel veel leren deze maand, voor mijn toetsweken en tentamens, en dan is deze muziek ideaal. Oortjes in en gaan. Je wordt namelijk niet afgeleid door omgevingsgeluid, en je gaat niet heel snel meezingen. Super!

Youtuber of blog
Mijn favoriete 'nieuw' ontdekte blogger en youtuber is deze maand Charlotte van pinkypolish.nl . Ik kende haar al wel van de Femme video's maar voelde mij nooit echt aangetrokken tot haar persoonlijke kanaal of haar blog. Wat een vergissing was dat! Ze schrijft fijne, goed leesbare blogposts over leuke producten en maakt fijne, enthousiaste video's! Super, wat een topmeid!

Wat waren jouw favorieten deze maand? Voel je vrij om te reageren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier je reactie