There is a time to follow your dreams, that time is now!

donderdag 3 juli 2014

3x blush

In dit artikel review ik 3 blushes, een Essence silky touch blush in 20 Babydoll, een Catrice multicolor blush in 060 Strawberry-Frappchino en een Catrice defining blush in 020 Rose Royce.

De pigmentatie:
De pigmentatie is van 020 Rose Royce van Catrice het beste, deze is zelfs zo goed dat je je kwast goed af moet tikken als je niet een donkerrode vlek wilt krijgen. Ook Essence scoort op de pigmentatie punten, maar ik vind de pigmentatie van Catrice indrukwekkender aangezien dat een matte kleur is. De multicolor blush is verreweg het slechtste, de swatches die ik heb gemaakt zijn gewoon niet te zien, en op je gezicht moet je flink opbouwen, voordat je een beetje kleur ziet. Jammer!

De kleur:
De kleur vind ik het mooist van Essence. Het is een lieve roze kleur, met een mooie glans, waardoor je geen highlighter meer nodig hebt. Catrice 020 Rose Royce vind ik het minst, omdat deze kleur te warm is voor mij, en een beetje naar oranje neigt. De multicolour blush vind ik ook mooi, maar omdat deze zo weinig kleur bevat, is het bijna niet te zien.

De verpakking:
De verpakking vind ik het mooist van Essence, rond en een beetje bol. Niet heel handig om te stapelen, maar wel mooi. De andere twee staan op de gedeelde tweede plek, omdat ze niet zo bijzonder zijn.

Wat mij betreft is Essence de grote winnaar, en deze is ook nog het goedkoopst. Heel fijn, zelfs zo fijn dat ik hem bijna dagelijks gebruik. Het is op dit moment zeker mijn favoriete blush!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier je reactie