There is a time to follow your dreams, that time is now!

woensdag 21 mei 2014

Dove Invisible dry deostick

Op warme dagen zoals de afgelopen week kan ik niet genoeg deodorant gebruiken. Ik zweet vrij snel en veel en vind dat natuurlijk niet prettig. Gewone spuit deodorants helpen vaak ook niet of minder dan rollers, maarja, rollers neem je niet zo snel mee ergens naar toe, het is nat en het geeft minder geur af. 's Ochtends gebruik ik wel altijd roldeodorant, maar ik vind het natte toch niet prettig. Gelukkig is er ook nog de stick. Droog en goed beschermend. Waarschijnlijk kennen jullie de Lady Speed Stick wel, helaas heb ik die nog nooit kunnen proberen. Dus testte ik vandaag de Dove invisible dry deodorant stick.

De geur:
De deodorant ruikt naar Dove zeep, je kent het wel, zo'n blok zeep. Geen smerige geur, het ruikt lekker schoon en verzorgd, en het is ook niet zo'n ontzettend penetrante geur die ontzettend lang blijft hangen in de ruimte waar je hem op hebt gedaan.

De zichtbaarheid:
Dove houdt zich aan zijn woord, hij geeft absoluut niet af op kleding! Het maakt niet uit of je groen, zwart, rood of blauw aan doet, er zitten geen witte vlekken op je kleding. Fijn! Scheelt toch weer een ergernis op de dag. :)

En het belangrijkste, de bescherming:
In een woord, top! Ik heb hem de afgelopen week elke dag gedragen en heb geen last gehad van vieze geurtjes, plakkerige oksels of andere zweetproblemen. Tijdens intensief sporten in deze warmte is hij wat minder, maar dat maakt dan ook niet uit, met sporten zweet je nu eenmaal. Niets aan te doen.

Ik ben heel erg te spreken over deze deodorant! Hij ruikt schoon, is niet zichtbaar en helpt super tegen zweet! Echt een superdeodorant!

Hij is te koop bij de drogist voor €3,95.



Bij kruidvat loopt er trouwens nu een actie, als je twee Dove deodorants koopt, krijg je er gratis een Vaseline spray&go bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier je reactie