There is a time to follow your dreams, that time is now!

vrijdag 4 april 2014

HEMA All Over Powder brush 152

HEMA kwasten, eerlijk gezegd was ik er nooit echt fan van. De haren waren vaak ruw en hard, en ze voelden niet fijn op je gezicht. Laatst was ik opzoek naar een kabuki, en heb even bij de HEMA gekeken, maar dat was helemaal niks, het deed bijna pijn als je hem op je gezicht plaatste, maar toen werd mijn aandacht getrokken door deze poederkwast, om precies te zijn de All Over Powder brush 152. Een handige kwast, klein formaat handvat, maar met grote, lange, wijduitstaande haren die superzacht aanvoelen! Echt alsof er met engelenvleugels over je gezicht gestreken wordt. Hij brengt poeder fijn en gelijk aan, maar maakt er geen plamuurlaag van.
Hij kostte €4,50, wat ik in eerste instantie best veel vond voor een HEMA kwast, maar hij is het zeker waard! Zo'n fijne kwast heb ik niet vaak gehad! Ik ben benieuwd hoeveel wasbeurten hij meegaat...
Ik heb trouwens de witte variant, maar volgens mij is hij er in meerdere kleuren handvat. Ik kan hem zeker aanraden als je opzoek bent naar een goede, betaalbare poederkwast!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier je reactie