There is a time to follow your dreams, that time is now!

vrijdag 25 april 2014

Big Bazar Lipbalms

Bij ons in de Big Bazar ligt er bij de cosmetica een mandje vol lippenbalsems, per stuk slechts €1,29. Ik was benieuwd en testte drie geuren.

Ik testte de geuren Lemon, Water Melon, en Cherry, in het Nederlands citroen, watermeloen en kers. De geuren zijn sterk aanwezig en een beetje chemisch, maar wel lekker. Citroen en watermeloen zijn op je lippen kleurloos, en kers laat een paars-rode kleur achter op je lippen. Ze zijn erg voedend, vaak smeer ik mijn lippen in als ik ga slapen, en als ik dan wakker wordt zijn ze heerlijk zacht! Ook heb ik de citroen een hele tijd in mijn schooltas gehad, en als ik dan merkte dat mijn lippen droog werden vette ik ze gelijk even in. De lippenbalsems hebben geen smaak en bevatten 15 gram per potje, je kunt er dus heel lang mee doen! Ik vind ze erg fijn, alleen zijn ze af en toe wel heel vet en aanwezig qua geur, maar als je een Big Bazar tegen komt, zou ik zeker even kijken bij de lippenbalsems. Ze hebben onder andere ook nog de geuren appel en sinaasappel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier je reactie