There is a time to follow your dreams, that time is now!

zaterdag 26 april 2014

Argania dream

Producten met Marokkaanse argan olie, ik was er al een lange tijd benieuwd naar! Toen vond ik het merk Argania dream, die onder andere een serum, shampoo, conditioner en masker verkoopt. Ik testte het serum, en het haarmasker

Argania dream Anti-Frizz Formula Serum Oil
Er staat dat deze voor alle haartypen geschikt is, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens, het serum is namelijk heel erg vet, dus mocht je snel vet haar krijgen, kijk dan heel erg uit! Het zit in een flesje van 50 mL, dit lijkt niet veel, maar je doet er ontzettend lang mee, omdat je met heel dik haar zelfs maar twee druppels nodig hebt. Hij helpt ontzettend goed tegen pluis, maar ziet er wel snel vettig uit. Hij voedt mijn punten wel lekker, waardoor ze er weer levendig en verzorgd uit zien.


Argania dream Anti-Frizz formula Hair Mask
Ook het haarmasker is voor alle haartypen geschikt. Hij ruikt lekker en helpt goed tegen pluis. Het advies dat gegeven wordt op de achterkant is om het aan te brengen, vooral in de puntjes, drie tot vijf minuten te laten intrekken en daarna grondig uit te spoelen. Ik laat het echter vaak langer intrekken. Vaak breng ik het ’s avonds aan in mijn haar, doe ik mijn haar in een knot of vlecht en ga ik slapen. Dan spoel ik het ’s ochtends als ik ga douchen uit, mijn haar ruikt dan heerlijk en is lekker zacht, maar niet veel zwaarder, en heeft een mooie glans.

Deze producten heb ik gekocht bij de Big Bazar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier je reactie